Τετάρτη 3 Ιουνίου 2009

Πισω απο τις λεξεις ,κρυβεται ο Αλέξης .....και η Ρουμπινη

-Μα σου είπα βρε Ρουμπίνη μου , δεν είναι δυνατόν να σου δίνεται η ευκαιρία να ασκήσεις το εκλογικό σου δικαίωμα και εσύ να μου καβαλάς τα ταχύπλοα και να τρέχεις στις Μύκονους.

-Τι να κάνω βρε Αλέξη μου…Γκάνιασα η χριστιανή τόσο καιρό . Από το Πάσχα έχω να διασκεδάσω. Και αυτοί οι χριστιανοί Αγιοπνευματιάτικα βρήκανε να την κάνουνε την εκλογή ευρωκοινοβουλιου?

-Δεν το ήξεραν οι άνθρωποι , επειδή είσαι εσύ τρελή και στερημένη να κανονίζουν το πρόγραμμα τους με βάση το πρόγραμμα των διακοπών σου. Και τουλάχιστον θα σαι με παρέα ή μόνη σαν το λεμόνι?

- Μόνη σαν το λεμόνι ? Υπονοείς ότι είμαι ξινή ? Μόνη μου θα πάω άλλα όλο και κάποιον θα συναντήσω εκεί. Στην Μύκονο άλλωστε και να θέλεις να κρυφτείς δεν γίνεται. Όλο και κάποιο γνωστό θα βρεις να τριγυρνάει στα σοκάκια . Για να μην σου πω για τον τριχωτό μουστακαλή ξάδερφο σου που ξεφωνίζει χαρούμενος για την σεξουαλική του απελευθέρωση στο Πιερος.

-Έχω εγώ τριχωτό μουστακαλή ξάδερφο?

-Τρόπος του λέγειν βρε αγάπη μου. Και μετά λες εμένα χαζή .Α ,στο είπα?

-Τι να μου είπες πάλι? Τι θα μου εμφανίσεις μετά τον κρυφογκέι ξάδερφο?

-Ξαναρχίζουν οι 3 Χάριτες .

-Ακόμα δεν καλοκαίριασε. Κιόλας άρχισαν οι επαναλήψεις? Αν ξανακούσω έστω και μια φορά την μουσική τίτλων του Ρετιρέ δεν ξέρω τι θα κάνω . Μετανάστευση .Ειλικρινά αρνούμαι να ξανακούσω αυτό το συνθεσάιζερ να κάνει αυτό το εκνευριστικό του του του του του ρου του ρουυυυυυυυ.

-Σε έχασα για λίγο. Ποιος είναι ο ρου ?

-Λίγο το λες αυτό εσύ ότι με έχασες ? Αν είχε χαθεί έτσι η Κοκκινοσκουφίτσα στο δάσος μάλλον θα είχε αποφύγει τις δυσάρεστες συναντήσεις με τον Κακό Λύκο και θα ‘ταν παντρεμένη με κάποιον από τους εφτά νάνους . Για πες λοιπόν . Τι άλλο θα δούμε σε επανάληψη ?

-Όχι επανάληψη . Φρεσκότατα επεισόδια , εορταστικά με την Ολγα ,την Μαρία και την Ειρήνη Χαρίτου σε νέες περιπέτειες. Γεροντέρωτες, εκδρομές με τα ΚΑΠΗ και ιαματικά λουτρά θα είναι στην ημερησία διάταξη .Για χάρη των εορτασμών για τα 20 χρόνια MEGA.

-Είκοσι χρόνια ? Θεέ μου , πόσων χρονών έχω γίνει? Θα το πιω το κουαντρώ συμπεθέρα .Καλό ταξίδι να χεις αγαπημένη .Και να προσέχεις.

-Καλή ψήφο αγαπημένε. Και να θυμάσαι ότι ο Κατέλης είναι υποψήφιος και μάλλον είναι ο μόνος που παρόλο που δεν καταλαβαίνουμε τι λέει , είναι ο ικανότερος όλων .Γιατί τους είδαμε και τους άλλους που τους καταλαβαίνουμε…..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου