Πέμπτη 12 Μαρτίου 2009

Και της καρδιας τα επεισόδια προτιμας να τα δεις στην τιβι..........

Ναι , βλεπω τηλεόραση. Απο σκουπίδια μέχρι ντοκυμαντέρ. Και δεν ντρέπομαι καθόλου να το πω.Οχι σαν όλα τα υποκριτικά τηλεορασόπληκτα πλάσματα που λένε :''Τι? Εγω να δω αυτο το άθλιο πράγμα?'' Ε, αμα δεν το βλέπεις πως έχεις άποψη? Και πως είνα δυνατόν να ξέρεις ΟΛΕΣ αυτες τις λεπτομέρειες γιαυτο?

Η αλήθεια είναι οτι η ελληνική ηλεόραση εχει γίνει κουραστική. Ανακυκλωμένες ειδήσεις τριγυρνουν απο κανάλι σε κανάλι ξεκινώντας απο τα μεσημεριανάδικα , συνεχιζοντας την πορεία τους στο δελτίο του STAR και καταλήγοντας στα πρωινάδικα.Και κατα τ'άλλα το δελτίο του STAR είναι χάλια. Το οτι το επόμενο πρωι όλοι τα θέματα του σχολιάζουν δεν έχει να κάνει.Αλλωστε εχουν χαρακτηριστει ελαφριές οι πρωινες εκπομπές . Ενω το δελτιο....Η υποκρισία σε όλο της το μεγαλείο δηλαδη.

Οσον αφορά την ελληνική τιβι και ειδικότερα τα σήριαλ, εχω βρει το κολπάκι.Κάθε αρχη σεζόν κατεβάζω τα δυο πρώτα επεισόδια απο τα σήριαλ που μου έκαναν κλικ απο το τρειλερ.Τα βλέπω , κι αν συνεχιζουν να μου κανουν κλικ παιρνουν πράσσινο φως για την υπόλοιπη σεζον. Αλλιως , στάχτη και μπουρμπερη .

Το θετικό ειναι οτι πλέον όλα τα βρισκεις στο ιντερνετ. Ουτε διαφημίσεις , ουτε έκτακτα δελτια επειδή η Ορθούλα Παπαδάκου στραμπουληξε το νυχακι του ποδιου της , ουτε τίποτα.Μοναδική ίσως εξαίρεση οι εκπομπες της Αννίτας.Θεε μου γιατι να την προλαβει ο Καρβελας αυτη τη γυναίκα.Η μόνη που με κανει και γελάω με ενα απλό νευμα και ενα στράβωμα του στόματος.Αντε και η Ελένη Ράντου , αλλα στο ''εργαζομενη γυναίκα''. ΠΑΡΕΠΙΠΤΟΝΤΩΣ ΑΝΤ1!!! ΛΕΥΤΕΡΙΑ ΣΤΟ ΚΩΣΤΑΝΤΙΝΟΥ ΚΑΙ ΕΛΕΝΗΣ! ΕΛΕΟΣ!

GOD BLESS AMERICAN , CANADIAN AND AUSTRALIAN TV!!! Και τι δεν βλέπω εκεί . Βλέπω πράγματα που ακόμα και πιο τηλεορασόπληκτοι απο μενα αναφωνούν '' Ε, οχι , δεν μπορεί να το βλέπεις αυτο!''.Κι ομως , με χαλαρώνει και με διασκεδάζει αφάνταστα να σουλατσάρω στους διαδρόμους του ΕR , του Grey's anatomy και του Private Practice , αγωνιόντας για την τύχη του Σκοφιλντ στο Prison Break , ενω ταυτόχρονα αναρωτιέμαι τι στον διατανο ειναι ο μαύρος καπνός στο νησί του LOST.

Είμαι τηλεορασάκιας. Με την καλή εννοία . Αν υπάρχει . Που θα υπάρχει δεν γίνεται.Χθες έπιασα τον εαυτό μου να ενθουσιαζεται που βρήκε ΟΛΑ τα επισόδεια απο το ''Θαυμαστό ταξίδι του Νιλς Χολγκερσον'' .Και να συγκινειται σχεδόν όπως την πρώτη φορα με τις περιπέτειες του. Γιατί έχω την αίσθηση οτι εμέις μεγαλώσαμε με καλύτερη τηλεόραση.......Είμαι ο Γιώργος , και μόλις τελείωσα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου