Δευτέρα 23 Φεβρουαρίου 2009

Γιατί έξω κάνει κρύο.....

Δευτέρα . Και εγώ εκτός Χανίων . Και έξω κάνει κρύο. Σε μια απο τις πρωινές διαδρομές μου, ξεπρόβαλαν πολύ κοντά μου χιονισμένα βουνά. Ασπρα με μικρά σκούρα κομμάτια εκεί που το χίονι δεν μπόρεσε να κρατηθεί και γλίστρησε...Χάθηκε.

Απο την πινακοθήκη του μυαλού μου ξεπροβάλλουν είκονες χειμώνα και χιονιού. Τότε , που φτάνοντας στην Στοκχόλμη περιμένοντας να την δουμε ολόασπρη , μείναμε με ενα παγώμενο χαμογελο βλέποντας παντου γύρω μας τα υπολλείματα χιονιου ανακατεμένα με λάσπη. Χαμόγελο που όμως έγινε ξανά τεράστιο όταν ανοιξαμε 2 μέρες αργότερα τις κουρτίνες του νοικιασμένου διαμερίσματος μας και ειδαμε το χίονι παχύ ,να στροβιλίζεται στον αέρα και να εχει κάνει τα πάντα γύρω μας ολόασπρα. Ακόμα θυμάμαι το κρύο στο σώμα μου μετά τις βουτιές μέσα του.

Και μετά ξανά, σαν να μην έφτανε αυτό, δύτερη χιονοεξόρμηση. Αυτή την φορά στην Ανδόρα.Έξι ώρες πρίν φτάσουμε βρισκόμασταν στην Βαρκελώνη με κοντομάνικα Φλεβάρη μήνα. Και ξάφνικά μερίκες εκατοντάδες χιλιόμετρα μακριά και αφου κοντέψαμε να βρεθουμε στην Γαλλία ακολουθωντας λάθος οδηγίες (μη χαζογελάς , για μια ζωη θα σε βρίζουμε) ,φτάσαμε στον Βόρειο Πόλο. Γιατί μόνο εκει μπορει να κάνει τοσο κρυο. Μια βδομάδα παιχνιδια με τα χίονια , και χουχούλιασμα στους καναπέδες γελώντας με την ασύγκριτη Κάθριν Τειτ.

Δεν θα μπορόυσα να μην περιλάβω τις τόσες εξορμήσεις σε χιονισμένο Θέρισσο, Ομαλό ,Ζούρβα και Μεσκλά. Εκεί που σε ακόμα μια βουτία στα χίονια η Άσπα , ακολουθώντας με και ξεχνόντας οτι ειμαι 45 πόντους ψηλότερος της , βρέθηκε στο χίονι μεχρι την μέση και χρείαστηκε να μείνει έτσι δεν ξέρω κι εγω πόση ωρα μεχρι να συνέλθουμε απο τα γέλια και να την τραβήξουμε.

Χαμένος μέσα στις σκεψεις μου άκουσα το τηλέφωνο μου να χτυπάει. Νεά άφιξη στη ζωη μας. Παρόλο το κρύο εκεί έξω , ο μκρος Ξενοφώντας πήρε την απόφαση και όρμηξε αποφασιστικά , εγκαταλείποντας την φιλόξενη και ζεστή κοιλιά της μάμας του. Βγήκε για να ''ζεστάνει'' λίγο την ατμοσφαιρα και να μας κάνει όλους να χαμογελάσουμε παρόλο το κρύο . Καλωσήρθες μικρούλη. Και μήν φοβάσαι.Το καλοκαίρι έρχεται φτάνει . Και θα είναι το καλύτερο EVER!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου