Τετάρτη 18 Φεβρουαρίου 2009

Χοντρούλη μου , εσύ είσαι το μανούλι μου…….

Ναι είμαι χοντρός. Και λοιπόν? Ενοχλώ κανέναν ? Δεν σας αρέσω? Μην με κοιτάτε. Μην κάνετε σεξ μαζί μου. Μην με πλησιάζετε! Αλλά προς θεού , μην μου επαναλαμβάνετε συνεχώς την φράση ‘Έχεις παχύνει , κάτι πρέπει να κάνεις ‘ γιατί μα την παναγία μπροστά σας θα αρχίσω να τρώω ότι πιο παχυντικό βρίσκω και δεν θα σταματάω ακόμα και όταν το φυστικοβούτυρο ξεχειλίζει από τα αυτιά μου.

Κοινωνικά αποδεκτό πρότυπο στις μέρες μας ο Τεο Θεοδωρίδης . Τι κι αν παίρνει κόκα και την μοιράζει και δεξιά αριστερά ? Είναι φέτες όμως. Είναι ΘΕΟΣ. Τ’ άκουσα κι αυτό και μου σηκώθηκαν οι τρίχες της τριχωτής κοιλιάς μου!

Και όλοι έχουν την αμέσως επόμενη ατάκα έτοιμη . ‘Μα για την υγεία σου τα λέμε ‘. Μία χαρά είναι η υγεία μου . Κι ακόμα κι αν δεν ήταν δόξα να ‘χει ο Κύριος τα μυαλά μου στη θέση τους τα ‘χω και δεν θα άφηνα τα πράγματα στην τύχη τους. Αλλά όχι , όλοι για την υγεία μου ενδιαφέρονται. Σου σχολίασα εγώ καλή μου την μύτη , το στήθος , τους γοφούς , το μαλλί η το μάτι σου τ’αλιθωρο ? (που τρέχει στον κατήφορο? Δεν ξέρω γιατί αλλά τις παροιμίες πρέπει να τις ολοκληρώνω ακόμα κι αν δεν χρειάζεται! Τι είδους σύνδρομο είναι αυτό παλι?)

Ο Παβαρότι , ο Γκαντολφίνι , ο Ντέμης Ρούσος , ο Βαγγέλης Παπαθανασίου και τόσοι άλλοι μια χαρά καριέρα έκαναν και κάνουν .Δεν λέω. Δεν ήταν και ο Σάκης Ρουβάς αλλά όπως και να το κάνουμε άλλο πρέσβευαν αυτοί και άλλα ο Σάκης .
Γιατί ο Ρούσος τούμπα στη EUROVISION μπορεί να μην έκανε , αλλά μια κορώνα που όλοι θα έμεναν με ανοιχτό το στόμα θα την εβγαζε για την Ελλάδα ρε γαμώτο.Χώρια που δεν θα κινδύνευε να φάει καμία σαβούρα με την τούμπα (βλέπε SAKIS στην τελετή λήξης της Ολυμπιάδας μας ) .

Τέλος στην δικτατορία των ανεγκέφαλων βασικά . Όχι μόνο των αδυνάτων αλλά και των χοντρών .Και κυρίως των χοντρών που αδυνάτισαν γιατί τα κοινωνικά πρότυπα,
το οικογενειακό και φιλικό τους περιβάλλον τους το επέβαλλαν ουσιαστικά . Ο καθένας πρέπει να αποφασίζει μόνος του για το τι θα τρώει , τι θα πίνει , τι θα ψηφιζει , τι θα βλεπει και ΑΝ θα βλεπει τηλεοραση , με ποιους θα συναναστρεφεται, και με ποιους και πόσους θα ξαπλώνει στο κρεβατι του. Ετσι θέλω και εγω να κάνω…ΜΟΥ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΕ?

2 σχόλια: