Τρίτη 10 Φεβρουαρίου 2009

Ναι ,εχω θεμα με το τηλεφωνο.......

Οφειλω να το παραδεχτω. Ειμαι περιεργος ανθρωπος. Ειμαι απ'αυτους που μπορει να τους πατησεις κατω , να τους κλωτσησεις στο στομαχι , να τους βρισεις τα ιερα και τα οσια και να μην αντιδρασω.Αλλα να κανω εκρηξη με το πιο μικρο , απλο, ασημαντο πραγματακι.

Οπως για παραδειγμα το τηλεφωνο.Ωρες ατελειωτες μπορει να κρεμομαι πανω του, και να μιλαω , να γελαω ή απλα να ανασαινω.....Υπαρχουν ομως αυτες οι ρημαδες οι 6 ωρες της ημέρας που ΑΠΛΑ δεν το αντεχω.

06:00 με 12:00. Οι ωρες που οταν το τηλεφωνο χτυπησει ευχομαι να μην ειχε ανακαλυφθει.Να ηταν κουφος ο κυριος Εντισον και να μην του χε περασει ποτε η ιδεα απο το μυαλο.Και καλα να μην ηταν κουφος , αλλα τοσοι πολεμοι εχουν γινει σε αυτη τη ρημαδοχωρα του...Ενα δυο αυτακια δεν μπορουσε να τα ειχε χασει σε μια μαχη?

Και ολοι σου την εχουν ετοιμη την δικαιολογια.ΜΑ ειναι 11 το πρωι.Ποιος φυσιολογικος ανθρωπος κοιμαται ακομα στις 11 το πρωι?ΕΓΩ,ΕΓΩ,ΕΓΩ,ΕΓΩ,ΕΓΩ,ΕΓΩ,ΕΓΩ!!!!!Σε νοιαζει εσενα καλη μου τι ωρα θελω εγω να ξυπνησω? Με ρωτησες εμενα τι ωρα κοιμαμαι το βραδυ?Επειδη εσυ εχεις φτιαξει την ΤΕΛΕΙΑ οικογενεια σου και ξυπνας απο τις 7 το πρωι να ετοιμασεις τα παιδια σου για το σχολειο (ενω απο μεσα σου καταριεσαι την ωρα και την στιγμη που αποφασισες να φτιαξεις την ΤΕΛΕΙΑ οικογενεια σου), πρεπει να ξεσπασεις πανω μου?

Και ποτε θα βρεθουμε , και εχεις χαθει, και τι ωρα φευγει το πλοιο, και απο που κατουρανε οι μυγες , και γιατι το φιδι σερνεται και ο αετος πεταει? Ολα πριν τις 12 πρεπει να τα συζητησουμε ? Μετα δεν γίνεται? Και ποιος ειμαι εγω που θα γεμιζω τις ωρες αφορητης πληξης σου μιλωντας σου στο τηλεφωνο στις 10 το πρωι? Σε πηρα εγω ποτε στις 4 το πρωι που θελω να μιλησω με καποιον ή θελω να ρωτησω για τον τραπεζιτικο μου λογαριασμο?

Γιατι στον δικο μου υπεροχο φανταστικο κόσμο , ποιος φυσιολογικος ανθρωπος κοιμαται πριν τις 4 το πρωι? Η νυχτα. Τοσο ομορφοτερη απο την μερα. Μπορει ο φωτισμος να τρεμοπαιζει και να μην ειναι σταθερος σαν τον ηλιο , αλλα αυτη ειναι η μαγεια.Η ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΤΗΤΑ. Παρατηρω τα φωτα της πολης απο το μπαλκονι του σπιτιου μου και δεν ειναι ποτε τα ιδια.Το πρωι ειναι ολα φωτεινοτερα ναι.Αλλα στασιμα .Ιδια. ΣΑΝ ΤΗΝ ΤΕΛΕΙΑ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ. Ε ,οχι λοιπον , εγω θελω νυχτα, διαφορετικοτητα , φωτα να τρεμοπαιζουν γυρω μου και καλα κρυμμενα μυστικα...στο σκοταδι.

Κι ας μην ειμαι φυσιολογικος.Μου επιτρεπετε να κοιμαμαι την μερα και να ζω την νυχτα μου ΟΣΟ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΓΙΝΕΤΑΙ?

1 σχόλιο: